Söndags tjôt

Så var det söndag igen.. Har varit en ganska skön dag, trots att jag är lite trött och seg idag. Va på stan med Mimmi och Tess. Jag va nog inte ett alltför trevligt sällskap tror jag.. Vet inte riktigt vad det är.. För jag är på ganska bra humör annars..
Men nu har jag druckit kaffe så nu känns det lite bättte, tror det behövdes ha ha

Jag känner att det inte händer så mkt skoj att skriva om.. Just nu sitter jag och lyssnar på Radiosportens webbradio igen.. Nej jag är inte fotbollstokig.. Ja idag går d ju inte så bra, eller inte just nu.. Den där jävla Hasse Berggren säger jag bara ;) Men nu gjorde mitt IFE mål så nu blev jag genast mycket gladare :) Det va skönt innan halvtidsvilan :)

Ja d händer nog inte så mkt mer idag tror jag.. Ska försöka läsa lite mer i min bok. Läser "Snabba Cash" av Jens Lapidus just nu.. Den är helt okej, har inte hunnit läsa så mkt än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0