Söndag

Så var det söndag då.. Igår gjorde jag inte jätte mkt, jag tvättade. Det va skönt att få det gjort. Så kollade jag givetvis fotboll. Allsvenskan drog ju igång igår :) Folk får säga vad dom vill, men jag ÄLSKAR fotboll. Matchen igår var ganska underhållande bitvis.. Men det är bra om man gör mål på alla tusen chanser kanske om man ska vinna ;) Det blev ju 1-1 i alla fall :)

Idag fick jag sms om att min dator är klar.. Så jag tänkte ta mig till onoff och hämta den snart.. Men onoff öppnade inte förrän 11 idag så jag ska nog lugna mig lite med att gå dit. Ser inte ut att va lika fint väder ute idag.. Igår var det ju underbart :) Våren gör faktiskt att jag mår mycket bättre :)

Ja idag kommer ju Carro hit. Hon ska stanna tills imorrn :) Ska bli roligt. EMD idag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0