Dags för P4 dans

Imorgon är det dags för P4 dans att sända det som dom spelade in med Carro (och mig) när vi skulle och var på Scotts spelning på Gröna Lund i maj. På http://www.sr.se/sida/default.aspx?ProgramID=3135 står det lite om det. Förhoppningsvis har dom klippt bort mig helt. Det är i alla fall vad jag kommer sitta och hoppas på vid radion imorrn.. Men ska bli kul att höra vad dom har tagit med.. Jag menar det kommer va 12 minuter med Carro och Karin va ju med oss i princip hela dagen.. Men jag är inte så nervös för att d kommer va nåt med mig längre ha ha

Nej nu när jag har tvättat färdigt så ska jag hoppa i ordentliga kläder och bege mig ner på stan för att lämna in min mobil.. Eller ja dom ska göra en uppdatering på den.. Den är trög och konstig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0