Frisk än

Idag är jag verkligen trött men det kom inte förrän jag kom hem.. Har varit hyfsat pigg idag, trots att mina ögon har bestämt sig för att vara röda och irriterade.. Undra om det är förkylning på g, skulle inte förvåna mig alls. Jag har jobbat på dagis i mer än en vecka och är fortfarande frisk. Det har nog aldrig hänt förut ha ha. Brukar alltid dra på mig alla möjliga baciller av barnen.. Men det kommer väl ha ha

Imorgon är Carro här när jag kommer hem :). Så ska vi ner på stan, ska verkligen bli kul.. Nu ska jag kolla fotboll innan jag går och lägger mig :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Alldeles riktigt. En vecka efter man lämnat barnen på dagis efter semestern är dom SNORFÖKYLDA. Detta gäller nog personal oxå. Ingen kommer undan, baciller letar sig in över allt, haha. /Suss

2009-08-12 @ 19:49:00
Postat av: Nilla

Hoppas att ni får en trevlig helg!



Glöm nu inte att vinka till oss som måste sitta hemma i TV-soffan på lördag!



Kram Nilla

2009-08-13 @ 05:45:15
Postat av: Carro

akta fågelinfluensan. Jag drömde att jag umgicks med folk som hade det inatt XD

2009-08-13 @ 10:41:57
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0