Helgen är här

Äntligen helg :) Jag behöver det verkligen.. Dagen idag har varit lugn som tur är. Har så gulliga barn. Men det värsta var när jag skulle väcka ett barn som bara får sova en viss tid och h*n vägrade vakna.. Det tog säkert en halvtimme innan ungen var på benen ordentligt. Undra om jag va likadan?? Det tror jag inte eftersom jag från jag började på dagis inte ville sova där ha ha. Det är konstigt att arbeta på förskola framkallar egna barndomsminnen om hur man själv gjorde ;)

Nu ska jag försöka laga lite mat och äta framför friidrotten här. Jag kan inte förstå att folk klagar på att det är för mkt sport på Tv, det finns ju inget att se när d inte är nån sport ha ha.. Så nu njuter jag i fulla drag av friidrotts-VM och nästa vecka är det damfotbolls-EM. Det ska jag oxå se så mkt jag kan av. Sveriges första match är jag dock på en obligatorisk grej med jobbet, det kommer bli en låååång dag.. Men sånt man får stå ut med.. Jag visste vad jag gjorde när jag tog jobbet i Örebro..

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej Icka! ha en trevlig helg! jaa en annan sitter ju här och tänker på hur sköj dom har domdära som är på L-K ikväll....dom har ju börjat spela nu

Kraam!!!!Whoopppaaa!!!

2009-08-21 @ 21:08:09
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0