Jag är inte smålännings hatare..

Inte nog med att det va en trög smålänning som kommenterade dom jävla smålänningarna vann oxå. Nej, återigen jag har inget emot smålänningar. Jag känner jätte många trevliga smålänningar :). Men just nu har jag emot Kalmar FF, dom slog ju mina älsklingar med 3-1, det gillas inte.. Aja bara att ta nya tag nästa match..

Carro har ringt några gånger och livat upp den här kvällen. Pratade lite med Anna oxå :). Sen fick jag ett fint kort av Mimmi oxå :). Alla är så snälla när man inte är med, så det känns bra :). Undra om Sigge levererar det där han lovade ha ha.

Nej d är nog dags att sova nu så ni slipper sånna här konstiga inlägg.. Jag är lite nervös ha ha..

Kommentarer
Postat av: Susanne

God natt/ morgon! Ja, vi hade det trevligt. Dessa gossar är alltid trevliga att se och höra. LYCKA till nu på det nya jobbet. Det kommer att fungera bra. Ja, Sigge har levererat 2 plåt lådor till Carro hahaha/ Suss o Sigge(är smålänning haha)

2009-08-03 @ 00:41:09
Postat av: Nilla

Hej!

Är också smålänning..... vad har du emot Kalmar FF som är så duktiga??? Vilka blev svenska mästare förra året?

Kram Nilla

2009-08-03 @ 06:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0