Sista

Idag har jag då jobbat sista dagen.. Det är både skönt och ledsamt. Höll på att börja gråta glädetårar när jag skulle gå hem för alla va så söta och verkligen öste beröm över mig. Känns jobbigt att börja om på ett nytt ställe när man får höra hur mkt dom uppskattar mig.. Alla har frågat mig hur det känns inför imorgon och jag vet inte riktigt än.. Jag har inte riktigt hunnit så långt i mina tankar.. Har varit så mkt att smälta i alla fall.. Nervositeten börjar krypa sig på nu.. Ska lägga mig tidigt ikväll, tror jag behöver det..

Jag hade mkt hellre befunnit mig i Alingsås men jag vet att d här är rätt beslut. Och jag vet att alla som är där kommer ha så jäkla kul :). Det kommer fler gånger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0