Sj är min vän

Sj börjar bli min vän! Jag har hittat ett tåg till som gör att jag inte behöver åka förrän kvarti 7 när jag börjar halv 9 eller 9.. För mig är det underbart, d betyder att jag kan sova en hel timme längre de dagarna och den timmen är viktigt kan jag säga..
Den här veckan började alldeles fantastiskt ha ha

Ja radioprogrammet igår då.. Ja d va helt okej faktiskt.. Jobbigt som fan att lyssna på sig själv men jag va ju inte med så mkt som tur var. Efter det så ringde jag mamma för att höra vad hon tyckte.. Mina föräldrar är för söta.. Följande hade sagts under prgrammet:
Mamma: Va vuxen hon låter
Pappa: Hon är vuxen

Så underbara :)

En annan sak som gjorde mig glad idag va när jag ställde mig på vågen :) Det är inte ofta det händer ;)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbart gumman, att det kom en bra dag oxå! Har inte lyssnar på programmet än, men det ska jag absolut göra! Puss!

2009-08-24 @ 13:16:06
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!Jobbade delad igår o kunde inte lyssna, men har gjort det idag. Du skötte dig utmärkt. Ja, det lät vuxet haha. Föräldrar kan vara för söta ibland. Vågen.... vänn eller fiende, det är frågan haha. Ha det göött. /Kram Suss

2009-08-24 @ 19:43:03
Postat av: AnnaE

Ha ha! Häftig kommentar från Christina och Inge!

2009-08-24 @ 20:51:30
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0