Söndag

Igår kväll fick jag hemsk huvudvärk och blev kvar hemma hela kvällen vilket jag inte hade tänkt. Men skönt det eftersom jag inte mådde bra. Idag är d bättre. Idag har jag varit nere på stan och bytte ena BHn eftersom den va trasig.. Men jag fick behålla den andra oxå så ska se om jag kan använda den ändå :). Sen har jag varit hos Mimmi och Tess en stund. Alltid lika trevligt.. Blir inte riktigt lika ofta längre men alltid lika kul när det sker :).

Nu ska jag snart lyssna på P4 dans och vara moraliskt stöd till Carro om hon behagar komma ut på msn ha ha.. Sen ska jag äta lite oxå.. Ladda för en lååång arbetsvecka..

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej! hörde er på radion! Skitbra ju!!

Förresten jag och Åsa stötte ihop m din bror igår på pizzan i Vedum.Kram

2009-08-23 @ 20:40:08
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se
Postat av: AnnaE

Hej! hörde er på radion! Skitbra ju!!

Förresten jag och Åsa stötte ihop m din bror igår på pizzan i Vedum.Kram

2009-08-23 @ 20:41:25
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0