Varmt

Nu är jag trött igen. Tog senare tåget imorse. Jag jobbade länge idag, första stängnings dagen. Det gick bara bra. Tror jag gjorde som man skulle göra ha ha. Det märker vi imorrn ;). Det har ju varit så varmt idag så på eftermiddagen tog vi fram vattenspridaren så barnen fick springa iden. Det va uppskattat såklart ha ha
Efter jobbet gick jag till stan, vilket inte alls tar lång tid. Där träffade jag Annika, äntligen. Riktigt kul, blev en kortis den här gången, men blir väl fler gånger hoppas jag :). Annika är ett Scottsfan som bor i Örebro :).

Nu ska jag lägga mig.. Tidigt imorrn igen..

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var jättetrevligt :) Det blir många fler ggr / kram

2009-08-07 @ 14:01:18
Postat av: charlotte

Underbart väder ute =)

Jag hade det mega kul på Date spelningen.

Visst är dom fina linnena!=)

2009-08-07 @ 15:50:58
URL: http://tegenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0