Världens bästa

När jag kom hem pissesur (läs förra inlägget) så såg jag ett stort vitt kuvert på min hallmatta, jag kände väl igen handstilen men kunde inte placera den. Jag blev jätte nyfiken men jag öppnade dom andra breven jag fått innan, så kom jag till det och då är det ett stort kort där i och det är från min underbara vän Emelie. Jag blev så jäkla glad så jag nästan började gråta. Hon betyder så otroligt mycket för mig och det finns ingen som hon.Jag har känt Emelie sen 1998 och ända sen dess så vet jag att hon alltid finns för mig. Det kan dröja medan vi hörs men när vi väl hörs så är allt som d alltid har varit igen.. Jag älskar dig och vill aldrig förlora dig! Du gjorde min dag :)


Det fina grodkortet :)


Det här stod i. Hon är för underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0