Bra dag

Om gårdagen va en jävla skitdag så va den här dagen helt underbar :) Kände det redan när jag vaknade att det va en bättre dag, även om jag vaknade med världens huvudvärk.. Men det rådde jag bot på genom att dricka kaffe och sen lägga mig igen haha. Men Mimmi vet hur man ska göra mig glad igen, man tar med mig på stan så jag får shoppa bort lite pengar. Då är det en glad Icka igen haha. Nu är jag typ klar med julklapparna i alla fall.. Har två kvar tror jag.. Dom två svåraste, min äldsta systerson och min lillebror.. Men det löser sig nog på nåt sätt.. Men har haft en mysig dag, efter stan så följde jag med Mimmi hem och så drack vi lite kaffe och åt mjuk pepparkaka, kollade på tv och tjôtade. Tess va ju hemma oxå.. Så glad att jag har dom så nära :)

Imorrn börjar sista veckan på jobbet.. Det känns riktigt jobbigt faktiskt, men jag kommer nog klara det med tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0