Det är bra nu

Nu har jag varit lite dålig på att skriva igen.. Jag har inte så mkt att berätta, jag är inte inne i en period då jag behöver skriva mkt. Jag trivs faktiskt ganska bra just nu :) Det har vänt ganska mycket faktiskt. Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag tror det som mina underbara vänner har sagt faktiskt har gått in. Jag ska inte tänka så himla mkt och analysera allt i minsta detalj, inget blir bättre för det. Det vet jag ju egentligen.. Det är bara att köra på. Nu har jag bara 10 dagar kvar på jobbet men det känns faktiskt rätt okej. Va på intervju för tim.vik poolen här i stan igår och det tror jag gick bra och sen har jag fått en intervju nästa tisdag. Det rullar på nu :) Allt känns faktiskt bra nu.. Det känns skönt att kunna skriva det :)

Vissa saker vet jag iofs inte vad jag ska tro och tycka om.. Men som sagt försöker jag att inte tänka så mkt utan bara vara.. Det är som det är och jag får acceptera det och sluta lägga in massa som inte finns..

Jag kan inte sluta tänka på dig.. Du är underbar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Bra vänner du har! Man skall inte alltid lägga in för mycke tanke/annalys i allt. Livet har sin gång ändå.Jobb frågan....den kommer att lösa sig för dig..tro mig. Ha en bra dag! / Kram Suss

2009-12-09 @ 09:50:00
Postat av: Emelie

Hade det funnits en Like-knapp hade jag tryckt på den. =)

2009-12-09 @ 14:58:52
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej!

Kämpa på vännen. Du ska se att det kommer lösa sig med jobb. Håller med Suss.

Ha det bäst.

Kram Nilla

2009-12-09 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0