Helgen

Så har helgen nästan gått.. I fredags jobbade jag till sent och sen när jag kom hem va det bara att byta om och göra sig iordning och gå till O'learys. Det va en trevlig kväll. Det va längesen jag såg Barbados nu så det va kul att träffa dom igen. Dom hade saknat oss sa dom ;). Det bästa va ju Håkans uttalande om att vi skulle vara otrogna haha. Han lyckades ju lista ut vad vi gjorde istället haha. Ja det va en kul kväll. Alltid kul att gå ut med Mimmi och Tess. Det blir alltid nåt tokigt som sägs haha. Det jag garvade mest åt den kvällen va "vuxenlek".. Jag vet inte om Mimmi försökte vara fin eller nåt haha. Roligt va d i alla fall ;).

Igår sov jag lääääänge. Det behövde jag. Sen när jag vaknat till och sådär och kollat lite tv så gick jag hem till Mimmi och Tess. Ja först va bara Mimmi hemma. Vi kollade hockey, sydde och tjôtade som vanligt.. Det va trevligt. Sen när Tess kom hem så blev det mat. Tack för maten, det va riktigt gott :). Så där va jag hela kvällen..
Idag ska jag inte göra mkt.. Ska ner på stan snart, lovade mamma att kolla om en sak fanns här som hon skulle köpa i julklapp så bäst jag gör det ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0