Juklappsinköp

Idag har jag, Nicole och pappa varit i Lidköping och handlat de sista julklapparna. Så nu är jag klar med det för den här gången. Alltså jag kom inte ihåg att Lidköping va så himla rörigt, jag hittade ingenting längre och jag har ändå tillbringar min tonår där haha. Vi tappade bort pappa och så ringde jag för att fråga var han va var på han svarar: "Inte en aning". Ja men jag fick d jag skulle ha i alla fall.. Sen va vi på Willys och handlade oxå.. Så nu är en del av julmaten inhandlad.. Så hämtade vi mamma på jobbet och sen åkte vi hem.

 

Vi har stora kattkriget här oxå. Mina katter och mammas och pappas kommer verkligen inte överens.. så vi håller dom skilda så gott det går haha.. Får hoppas d går bättre om ett par dagar, men jag har inga förhoppningar haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0