Julafton hittills

Jag hinner med ett litet inlägg idag med. Det får bli bilder en annan dag men på frukost va alla mina syskonbarn här och det va underbart att träffa alla igen :) Och träffa Tova för första gången. Hon blev 1 månad igår och sov hela tiden haha. Tror hon öppnade ögonen i typ 10 min sammanlagt. Men hon va jätte söt :) Fick lite julklappar oxå. Har fått en digital fotoram, varuhuset säsong 4 (hur min bror tänkte där då jag inte har säsong 1,2,3 vet jag inte), 1000 kr, 100 kronor på SF och en tomte.
Sen har vi varit hos Kerstin på dopp i grytan och snart kommer dom hit oxå så vi ska äta ännu mer mat.. Det har varit trevligt hittills i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, Tova vilket fint namn. Förstår om hon var söt!

2009-12-26 @ 14:28:45
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0