Julen är över

Så va julen över för den här gången. Jag har inte hunnit få ordning på alla bilder än. Har inte orkat ta tag i det. Men julen har varit bra helt klart. Julaftons kvällen va vi ju här. Folket gick hem jättesent och jag va jättetrött haha. Jag fick lite olika saker, bland annat en skrivare som jag ska försöka få igång nu om jag får ut den ur kartongen vill säga haha. Jag skrev ju om att jag fick säsong 4 av Varuhuset men inte hade dom andra, jag fick dom andra 3 säsongerna av mamma sen haha. Så nu kan jag plöja varuhuset haha. Jag är helt klart nöjd med julafton..

Igår va vi hos min faster i Korsberga (utanför Hjo). Alltid lika trevlig men det måste ha varit den lugnaste juldagen på länge. Vi är ganska många i pappas släkt så det kan bli rätt stökigt, men små kusinerna har ju växt upp och är typ snart vuxna så.. Och dom enda små va egentligen Kasper, Kathrin och mitt kusinbarn Andreas.. Men det va roligt.. Fick en julklapp, av min lillebrors gulliga tjej.. Det hade hon verkligen inte behövt, men jag fick nån inpackning till håret, nagelfilar och mascara/eyeliner. Sånt som alltid behövs..

Idag händer nog inte mkt alls. Shit va det har snöat! Vi höll ju på att inte ta oss hem igår.. Jag har ju massa att greja med här så jag kan nog få tiden att gå skulle jag tro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0