Tågresor och jobbiga dagar

Igår va jag på anställningsintervju i Katrineholm.. Kändes inte som jag gjorde annat än att åka tåg igår.. Först va d tåg till jobbet, sen va d tåg till Hallsberg, byte till tåg mot Katrineholm och sen tåg från Katrineholm och hem. Kändes som jag va i typ hela Närke och Sörmland igår haha. Tror intervjun gick ganska bra. Jag va rätt trött och sådär.. Gjorde inte många knop när jag kom hem, skulle gå och lägga mig tidigt men d blev nog rätt sent innan jag väl somnade haha.. För min/mina visdomstand/tänder har bestämt sig för att d är en bra tidpunkt att börja komma upp nu. Och det gör ont.. Ja blir det inte bättre än vad d är nu får jag stoppa i mig ett par panodil..

Nu sitter jag på tåget till jobbet.. Det blir nog en jobbig dag idag.. Träffar våra 15-timmars barn för sista gången idag :( Bland annat den som jag skolade in i höstas. Så jag ska bjuda på lite gott idag så även dom får vara med på det tänkte jag. Ska gå och handla det när jag kommer till Örebro, är ju där en stund innan jag börjar så..
Jag tror jag först nu börjar förstå att den här hösten verkligen är slut nu, det har gått så jäkla fort! Men sen är det bara att börja om.. Har bestämt att jag ska se allt positivt och jag vet ju att allt brukar lösa sig förr eller senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0