En vanlig måndag

Jag måste lära mig: Mobilen ska va på ljudlös när man sover. Annars blir det som imorse när jag väcktes halv 7. Iofs va det nog hämnd för SR Värmland ringde ju och väckte Angelina och det låg jag ju såklart bakom, eller ja Carro var väl den verkliga hjärnan bakom det men klart jag va med på det ha ha. Så jag har varit vaken sen halv 7.. Har mesta tiden suttit vid datorn och pratat med folk och sådär. Varit duktig och sökt lite jobb oxå ;)
Sen vid 12 gick jag ner med Mimmi på stan, skulle skrivit ut lite saker på skolan men det fanns ju inga datorer så jag får gå till K68, där jag va på kurs och skriva ut det sen istället.. Måste ju lämna in det om jag ska få några pengar och det vill jag ju såklart ha..

Alla dessa känslor hela tiden.. Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga av...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0