Lördagen

Så fastnade jag här som vanligt ha ha.. Har varit hela dagen och kvällen hemma hos Mimmi och Tess och broderat ;) Lika kul som vanligt. Men imorn ska jag försöka hålla mig därifrån eftersom jag måste städa och tvätta imorrn.. Det måste göras nu.. Det blir aldrig gjort annars ha ha..

Blev glad när jag kom hem, då Lizen frågade mig om jag ville hjälpa till med scottfsfanclub.rular.se och självklart vill jag det. Jag är inte jätte haj på sånt där, men jag lär väl mig mer och mer hoppas jag.. Har grejat lite nu ikväll/natt och det blev väl helt okej ha ha.. Jag fick ju in d jag ville ha in i alla fall..

Min syster är rolig oxå.. Hon tänker då alltid på mig ha ha..

Trist att Erik inte vann körslaget, men tyvärr var det väntat.. Hade hoppats jag skulle ha fel, men tyvärr inte..

Nu ska jag sova tror jag allt ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0