Melodifestivallåtarna del 1

Nu sitter jag och lyssnar på Lantz i P4.. Här kommer mina åsikter av det lilla jag hört:

Nina Söderquist - Tick Tock: Jag gillade det här.. Ska bli kul att höra hela låten imorrn.

Jonathan Fagerlund - Welcome to my life: En dålig kopia av Jimmy Jansson är det första jag tänker på.. Men det kanske funkar.. Hmm.. Jag vill nog höra hela låten innan jag säger nåt.. Men det fastnar.. Och det är alltid bra när det gäller schlagerlåtar..

Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus: Typisk Shirley låt låter det som.. Det kommer nog gå bra.. Jag kommer nog gilla den här om några lyssningar..

Scotts - Jag tror på oss:
En riktigt schlager.. Åhhh jag tror fan jag älskar det här.. Ja jag älskar Scotts men ja det här va bra.. Tror jag.. Jag återkommer om den här låten..

Emilia - You`re my world:
Inte riktigt min typ av låt kanske.. Men ja jätte dåligt va det inte

Alcazar - Stay the night:
Hmmm.. Med tanke på hur mycket de så kallade schlagerexperterna skrivit upp den här låten i sina bloggar så blev jag besviken nu. Det här va inte så kul alls... Alcazar är bättre än såhär..

Caroline af Ugglas - Snälla snälla:
Nej så tråkigt..

Marie Serneholt - Disconnect me:
Det här gillade jag..

Nu har jag hört alla låtarna :) Jag ska höra dom i sin hel het innan jag talar om vad jag verkligen tycker.. Dessutom va jag lite uppsepelt över att höra Scotts låt så jag va lite borta tror jag ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0