Orolig?

Okej, nu börjar jag fan bli orolig på riktigt.. Jag har surfat runt på olika schlagerexperters bloggar. Dom utvalda som fick höra låtarna på bandspelare igår ha ha. Och dom säger samma sak allihop, att Scotts låt inte är så kul.. Så nu är jag fan orolig att den inte är så rolig.. Det vore inte så roligt om den inte va bra.. Jag vill inget hellre än att se "mina" grabbar gå vidare till globen, men då ska det ju va en bra låt oxå.. Visst jag sa förut att jag kommer tycka den är bäst ändå, men nu är jag fan orolig.. Men jag hoppas såklart den är bra..
Jag hoppas alla låtar i GBG är bra, GBG brukar ju ha det bästa startfältet och jag vet hur jävla bra stämmning det kommer vara i Scandinavium på lördag. Jag har ju varit där några gånger..

Nej nu ska jag gå upp ur sängen tror jag och sen ska nog jag och Mimmi på stan tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0