Otursdag??

Ja så var det fredag igen.. Ja idag är det ju fredag den 13.onde. Och ja jag är skrockfull, eller egenltigen inte men efter fredag den 13/10-2006 kommer jag för alltid ha något emot fredag den 13:onde. Innan det hade jag inte haft så mycket otur just den dagen. Jag är ju en klantig människa så jag har otur jämt ha ha. Men just den dagen gick allt fel tror jag. Det va en helvetes dag som senare blev en helt underbar helg ha ha. Nu i efterhand kan jag tänka tillbaka på den helgen som underbar, men just när jag va i den så var det otroligt jobbigt.

Idag ska jag väl inte göra så mkt heller.. Hoppas på att tvätten har torkat så jag kan plocka in den och sen dammsuga lite tror jag.. Imorrn kommer ju mamma och pappa hit :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, en siffa blir fö abstrakt.



Lycka till med städandet :)

2009-02-13 @ 14:24:30
URL: http://tjockisresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0