Sådär

Idag mår jag sådär måste jag säga.. Fryser och tung i huvudet, halsen är inte heller vad den borde vara.. Ska nog inte göra alltför mycket idag. Skulle behöva ta tag i att gå promenader varje dag. Ja, jag behöver ta tag i min vikt.. Dessutom är det skönt att gå ut och gå, då jag behöver rensa hjärnan ganska mycket just nu..
Igår var ingen rolig dag.. Alla känslor på en och samma gång.. Det börjar kännas lite bättre, men jag vet inte..

Tur att jag har dom bästa vännerna i världen som alltid ställer upp och lyssnar :)
Carro fick mig dessutom att asgarva, hon vet precis vad hon ska göra när jag behöver skratta den bruden :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Du vet var en gråtvänlig axel och ett lyssnande öra finns

2009-02-10 @ 23:17:17
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Carro

stackare <3 Hihi, tur att jag kunde göra dig glad xD

2009-02-11 @ 07:35:55
URL: http://www.carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0