Seg dag

Idag har det inte hänt alltför mycket här.. Jag är seg och har huvudvärk.. Ska göra kaffe så kanske huvudet blir bättre i alla fall. Snart är det ju dags att lyssna på Lantz i P4 och få höra låtarna i Melodifestivalen som tävlar i Göteborg imorrn. Det ska bli mycket spännande måste jag säga. Jag är ju mest nyfiken på låt nummer 4 då ha ha. Men ska bli kul att höra alla tycker jag allt.

Annars har det varit en dag med massa sms, älskar det ha ha.. Men jag satt nog konstant i en timme och skickade sms förut ha ha. Men det va bara kul ;)

Glad att vi kunde glädja Angliz idag ;)

Nej dags för kaffe och att starta radion.. Kommer med rapport om vad jag tyckte sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0