Sport lördag

Nu sitter jag här och tittar på skidskytte igen.. Herrarnas masstart är det just nu. Är väl damernas stafett senare oxå. Jag tycker om när det är är massa sport på Tv :)
Annars vet jag inte vad som händer idag. Blir såklart Melodifestivalen ikväll men innan det vet jag inte. Kanske nån promenad om jag orkar..

Igår hade jag en mysig dag. Var hemma hos Mimmi och Tess hela dagen. Vi hade syjunta ;) Men det hade nog kunnat kvitta för min del för jag gjorde bara fel i alla fall ha ha.. Jag blir lite aggresiv när det inte blir rätt ha ha. Ska inte skriva här vad jag skriker hela tiden, fast jag ska börja skrika tåg istället ha ha.
Ja kul hade vi ialla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0