Städ och tvätt AB

Klockan är inte ens 11 och jag har redan gått upp och städat hela lägenheten, plus att jag har tvätt i tvättstugan som jag håller på med :) Jag känner mig faktiskt duktig.. Men jag måste nog tacka Mimmi, utan henne hade jag aldrig vaknat halv 8 ha ha.. "Ha på ljudlöst om du har gravida vänner", ja men jag är för nyfiken, d kan ju va nåt viktigt ha ha.. Men idag va det faktiskt bra att hon väckte mig ha ha.. Känns så jäkla skönt att va klar :) Ja tvätten kvar då.. Sen ska jag bara ta det riktigt lugnt.. Nu ska jag försöka hålla min lägenhet så här fin som den är nu, jag är väl inte känd för att va den mest ordningssamma personen på jorde, men även om min pappa inte tror det så vill jag ha det fint..
När jag får jobb ska jag ändra om här.. Då ska det handlas massa ha ha..

Nu ska jag snart gå ner till min tvätt.. Kanske har en arg granne där nere oxå ha ha.. Men torkar man sin tvätt på någon annans tvätt tid får man fan skylla sig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0