Melodifestivalen

Nu har jag tittat på damernas masstart i skidskytte-VM och lugnat ner mig lite ha ha. Kul med en medalj till :) Helena Jonsson är fantastisk :)
Nu väntar jag på att mitt täcke ska bli torrt.. Sen ska jag väl fortsätta att titta på sport.. Det blir väldigt lungt idag känner jag..

Igår gick jag till Mimmi och Tess runt 16 när hockeyn skulle börja. Det gick ju bra för båda favoritlagen :) Sen broderade vi lite såklart.. Och igår blev det inte fel ha ha
Sen blev jag kvar över melodifestivalen.. Vi var väldigt förvånade att han den där Rigo gick till andra chansen, vad tänker folk med när dom röstar? Ja dom två bästa gick ju till finalen i Globen i alla fall.. Fast jag hade gärna sett BWO där oxå, men jag ville ju ha dom andra 2 dit oxå.. Men då tänker ni, ja men BWO har ju andra chansen kvar.. Ja men eftersom jag alltid har sån tur så hamnade BWO på samma sida som Scotts i andra chansen trädet, vilket betyder att det är en omöjlighet att få både Scotts och BWO till globen.. Det tycker jag är surt! För om Scotts nu får möta BWO så kommer dom nog inte att slå dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0