Väckt

Jag blev brutalt väckt idag.. Min katt har en egenhet att krypa in i påslakanet och lägga sig direkt på täcket, där sov hon idag och kissade. Tänk er känslan av att vakna av det. Just nu är jag både ledsen och arg. Jag vill veta varför hon gör såhär! Visst hon har kissat i min säng förut men då trodde jag att det berodde på att hon behövde steriliseras, men nu är hon stereliserad så nu vet jag inte varför hon gör såhär.. Kul är det inte i alla fall.. Som tur är så fanns det tvätt tid så täcket tvättas nu, så hoppas jag verkligen att det går ur helt så hon inte fortsätter såhär.. För det gör mig både orolig och förbannad..

Jag känner att jag inte orkar skriva så mkt mer just nu.. Var tvungen att ha ur mig det där bara..

Kommentarer
Postat av: Kimmen!

Nova gjorde samma sak, innan och lite efter kastrering.



Lade ut tidningar, wellpapp samt en gammal ihopvikt flyttkartong på sängen då jag inte var hemma, och var extra noga med ha ett extra öga på sängen då jag var hemma.



Enligt veterinären så kunde det bero på en äcklig låda (otroligt konstigt då han fortsatte fast man nästan dagligen bytte sand....) Pröva att byta kattsand, använder nu pussi kompakt. Funkar!



läs här för lite mer kanonbra info!

http://www.smartson.se/test/fritid/test-av-tio-sorters-kattsand-2008.htm



Lycka till :)

2009-02-22 @ 18:47:33
URL: http://atjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0