Jobbig dag

Idag har varit en så där dag. Det va helt okej på kartläggningskursen jag ska gå. Träffade en jättetrevlig tjej som heter Hanna som jag snckade en del med. Skönt att ha nån resten av veckan känner jag.. Spanade in en snygg kille oxå såklart ha ha.. Jag förnekar mig väl aldrig ha ha..

Sen när jag kom hem höll jag på att bryta ihop.. Det känns bättre nu när jag har snackat med dom bästa vännerna man kan ha. Ni vet vilka ni är och jag älskar er allihop <3

Nu håller jag på och tvätta så jag tänker på nåt annat än hur jobbigt mitt liv är. Ska mysa framför Tvn hela kvällen tänkte jag.. Dags att hoppa ner till tvättstugan igen.. .

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Du är inte så dum själv:D

2009-01-19 @ 19:24:33
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0