Kryssning

Nu är jag hemma från kryssningen. Den blev rolig helt klart :) Vi va ju ett gäng som åkte från Etuna med Viking buss mot Sthlm. Som vi garvade och hade oss. Så jävla kul.. Sen kom vi till terminalen, väntan som vanligt. Sen på båten och göra sig  i ordning. Det är då jag inser att vi har hamnat i samma hyttkorridor som Barbados. Det var den nattsömnen det.. Träffade Jensa :) Jag tycker så mycket om den mannen alltså.. Hände säkert massa kul under kryssningen men jag lider av tillfälligt avbrott i hjärnan.. Men roligt va det i alla fall!
Jag irrade runt i hyttkorridorerna oxå, att d ska va så svårt att hitta till sin egen hytt ha ha.. Men jag fick ju trevligt sällskap så..
Wallmans schlagerbaren va lika kul att se som vanligt. Dom är så jävla bra :)
Men gick och la mig tidigt.. Eller ja när Barbados spelat klart. Men jag hade rätt om nattsömnen.. Kärringar!

Idag va det segt trots lugn kryssning. Men nu är jag hemma.. Återkommer imorrn och då är jag nog inte lika förvirrande hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0