Nytt år

Så var det nytt år då :) Kvällen igår blev lugn med god mat och alkholfri cider ;) Men det va en mysig kväll.. Såg nåt äckligt oxå när folk sköt rakter utenaför fönstret. Två jävla idioter som sköt på innergården hos Mimmi och Tess och rakt mot höghuset som är där. Det studsade mot ett av fönstren och det va väl ett under att der inte hände nåt. Såg jävligt äckligt ut i alla fall och jag som inte är så förtjust i raketer överhuvudtaget.
Men annars var det en trevlig nyår :)

Idag tvättar jag så allt ska bli torrt till kryssningen.. Har ingen jäkla aning om vad jag ska ha på mig men det löser sig nog på nåt vis ;) Är ju 3 dagar kvar ha ha..
Mitt öga är rött oxå, irriterande. Men förhoppningsvis går d över snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0