Officiellt

Nu är jag officiellt arbetslös. Nu är jag inskriven på AF ha ha. Men det känns skönt att det är avklarat och pengar ska jag nog oxå kunna få.. Hoppas iofs på att få jobb.. Men ska skriva klart det där jävla examensarbetet oxå.. Nästa vecka ska jag gå nån typ sökajobb kurs. Känns ju kul, eller inte. Men lika bra att få det gjort.. Känns skönt att ha nåt att göra iofs..

Jag är verkligen skittrött idag. Ja, jag brukar vara trött men idag beror det på att jag inte har sovit ordentligt.. Jag somnade sent efter att katten hade kissat på täcket.. Tack för den liksom ha ha. Sen va jag tvungen att gå upp så jag kunde tvätta täcket.. Så det gjorde jag imorse.. Nu har jag bokat tid så jag ska kastrera mina älsklingar. Det behövs verkligen göras.. Så nästa fredag blir det.. Skönt att det blir av så snabbt ändå..

På fredag ska jag till AF igen och sen åker vi till Gävle på eftermiddagen :) Ska ju på hockey på lördag. Ska bli kul, d va ett tag sen..

Var hemma hos Mimmi och Tess efter att jag hade sprungit runt på stan ha ha.. Ska dit igen sen tänkte jag. Är ju hockey idag :) Heja Frölunda!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Man lär sig en del på sådana där kurser-mina sökningar har blivit bättre:)

2009-01-13 @ 23:55:14
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Therese

Hej, är i ungefär samma situation som du, måste också gå till arbetsförmedlingen...

2009-01-15 @ 12:52:04
URL: http://therese-tessie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0