Packning

Nu sitter jag här och väntar på att få gå iväg till AF. Känner mig ju inte direkt upplagd för det ha ha.. Mår iofs bättre än igår, men bra vet jag inte om jag mår. Vi åker ju till Gävle i eftermiddag oxå.. Det ska bli kul :) Har packat lite smått på morgonen oxå.. Tror jag har fått ner det mesta faktiskt. Behöver ju inte ha så mycket med mig, men jag är ju expert på att ta med mig alldeles för mycket gejer ha ha. Varje kryssning har jag ju med mig hela garderoben, den lär säkert följa med till Karlstad oxå. Jag känner mig själv ha ha.

Jag och Carro kom på värsta bästs terapi grejen igår ;) Men jag mådde faktiskt mycket bättre sen.. Vi har alltid så kul vi :)

Nej nu ska jag iväg..

Kommentarer
Postat av: Carro

men du, vi har ju hela bilen o fylla. jag kommer fan ha tok mycket med mig xD HAHA. Jag är också sån, som tar hela garderoben med mig ;D Jag tänker alltid på Charlotte Perrellis packning när jag ser min egen. Jag är inte lika som henne. För hon har typ XXXXXXL väskor och typ två stycken sådana. men jag har en resväska proppad med saker ;D



Bästa terapin, helt klart :D



PUS SPÅ DEJ BÄSTA SYRRAN! <3 :)

2009-01-16 @ 12:06:55
URL: http://www.CarrosFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0