Positivt

Blev faktiskt positivt överraskad idag. Jag va på högskolan för att hämta utdrag på de kurser jag läst för att kunna visa upp det på arbetsförmedlingen och såg då att jag fått poängen för en av kurserna jag läste i höstas och såg att jag oxå fått VG på den kursen. VG? Det har jag aldrig fått på en kurs förut ha ha. Bättre sent än aldrig liksom ;) Så insåg jag ju att eftersom jag har fått VG så måste min pedagogiska meritportfölj blivit godkänd, ni vet det där eländet jag raffsade ihop innan och under jul? Det som jag inte trodde skulle bli godkänd. Varför är jag så jävla självkritisk jämt? Jag har hittills typ aldrig fått underkänt på nåt som jag har skrivit ha ha.. Nu tror jag att jag har energi att ta tag i exarbetet oxå :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis gumman, bra kämpat!! Du är bättre än du ger dig själv credit för! Ditt exjobb kommer du oxå fixa galant, bara du hittar motivationen för det. =)

2009-01-22 @ 19:39:18
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0