Syjunta

Den här dagen gick lika fort som alla andra dagar nu förtiden. Syjunta hos Mimmi och Tess, då går dagarna fort. Började på min nya duk. Gjorde en blomma typ i alla fall ha ha.. Sen lyssnade vi på hockey på Tvn oxå ;) Det gick ju bra, Frölunda vann :)
Alltså vi är helt sjuka, är glad att det bara är vi som hör oss ha ha.. Helt loss.. Som när jag skrek: Jag ska ha sex.. Jag pratade om stygnen.. Sen fick jag ju höra det där om myggor igen.. Ja helt sjukt! Men så jävla kul.. Kan inte fatta att jag bara känt dom i 2 ½ år, känns som hela mitt liv typ.. Är så jävla glad att jag lärde känna dom <3

När jag kom hem startade jag datorn efersom Carro hade dillat massa på sms, va ju tvungen och kolla va fan hon prata om. Jag fick en chock, nu har jag lugnat ner mig och insett att det nog va ganska trevligt ändå ha ha.. Shit alltså.. Jag kommer dö om det ska fortsätta såhär..
Kolla här så ni fattar vad jag pratar om!!

Imorgon ska jag på möte klockan 10 och sen ska jag träffa Carro och Lotta :)
Nu ska jag sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0