Torsdag

Idag har jag varit i skolan och redovisat, det gick ju bra som tur var. Va lite nervös innan men det va ju i onödan.. Sen smet jag lite tidigare för att umgås med Mimmi och Ada. Mimmi va barnvakt till sitt kusinbarns barn. Världens sötaste lilla unge som sov hela vägen hem till farmor i Lagersberg. Sen satt vi där ett bra tag, drack kaffe och tjôtade skit och goasde med Ada såklart :) Sen var det hem till Mimmi och Tess och käka pizza och nu sitter jag här, som vanligt ha ha.
Men har faktiskt skrivit klart inlämningen som ska in imorrn.. Imorrn ska jag förhoppningsvis fixa allt så jag klarar mig i vår oxå. Fan ta CSN annars!

I februari ska jag och bästaste ScottsSekten dra till Säffle *wiiiie* Vi har fixat typ allt nu, förutom pengar då ha ha.. Men d kommer att lösa sig.. Vi ska ha så jävla kul :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo tack det har jag förstått att han var. =P

2009-01-08 @ 22:15:54
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Håller tummarna för dig

2009-01-09 @ 10:30:19
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0