Uppackning eller nerpackning?

Så har den här dagen oxå gått nästan. Har inte gjort så mycket mer vettigt än klippt mig då och suttit vid datan som vanligt då. Har iofs skrivit lite till på min inlämning, det går framåt på den. Den kanske faktiskt blir klar ha ha. Jo då det ska den bli.
Imorrn kommer Emma hit, hon ville gå ut. Hon får tycka jag är tråkig, men det är kryssning på söndag. Jag är trött och mår som jag gör just nu jag orkar inte mer än kryssningen kan jag säga. Då blir jag inte kul på kryssningen, hon får välja.
På tal om kryssningen så kanske man ska börja packa nu? Kläderna jag tvättade igår är faktiskt nästan torra, Hurra för det ha ha. Har ringt och klagat till hyresvärden idag förresten, så får väl hoppas det är ändring nästa gång jag ska tvätta..
Så kanske börjar packa lite ikväll om jag orkar det.. Det står en sopsäck med skor i hallen som skriker om att bli upplockade.. Ja jag vet att jag har bott här i 2 månader och dom står fortfarande där.. Vet ni hur jäkla mycket skor jag äger? Nej precis.. Då hade ni oxå dragit er för att packa upp den ;)

Nej nu ska jag sluta babbla och antingen packa eller packa upp skor, eller kanske nåt annat skoj.. Kan berätta sen vad det blev ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

haha, tack för kommentaren! ;D

jaa, kan ju säga att det inte är många av mina kompisar som delar samma musikstil. haha! pappa tycker nog att det är lite kul, för han lyssnar själv på dansband, så har liksom växt upp med det fastän har inte börjat lyssna på det förrän nu då. (;



kram / louise

2009-01-02 @ 22:04:26
URL: http://ifthesilencetakesme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0