Fredag

Idag har det varit en ganska soft dag.. Började med att jag lämnade mina älskade katter på djurkliniken. Dom har blivit kastrerade idag och även id-märkta :) Sen när jag hade lämnat dom där så gick jag till sista dagen på kursen, som gick jätte fort då den va över efter 2 timmar. Så då gick jag hem.. Försökte få hit Carro men vi får ta det nästa vecka istället :)
Sen va det dags att hämta katterna och dom verkar faktiskt må väldigt bra för att ha varit nedsövda idag. Nu ligger dom här bredvid mig och vilar :)
Jag tittar på let's dance och är fortfarande oerhört trött. Jag orkar ingenting så om nån har tyckt att jag har varit otrevlig eller inte orkat svarat på sms och msn så är det för att jag tyvärr inte har så mycket ork som jag skulle vilja ha just nu.. Jag är nog tillbaka som jag vill vara snart igen, hoppas jag :)

Så efter let's dance sa jag sova och det lääääänge imorrn hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Tro mig-dina kissar blir nog mindre speedade nu.

2009-01-23 @ 22:12:18
URL: http://metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0