Blonderad

Jag fick idag ett infall att jag skulle blondera mig. Alltså jag är ju blond sen födseln men på senare år har mitt hår blivit mindre blondt och mer råttfärgat och nu va jag så jäkla trött på det så jag bestämde mig för att nu va det dags att bli blond. Så jag köpte färg när jag och Carro var på stan och inhandlade diverse grejer förut. Så sen färgade vi det och det va väl en aning panik eftersom vi inte hade all tid i världen då tåget snart skulle gå. Men jag hade i färgen i en kvart och jag är nästan vithårig, jag vill inte tänka på vad som hade hänt med håret om det hade suttit i 30-45 min som det stod att det skulle.. Det är tillräckligt blond som det är kan jag meddela :)

Ja nu sitter vi på tåget ner till Skåne. Det här tåget vi sitter på nu går till Göteborg där vi byter sen :) Känns så jävla konstigt att va påväg.. Ska träffa så många roliga människor idag :) Angelica kommer ju oxå, ett tag sen jag träffade henne :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Aj ,Aj, Det där kunde gått mycket illa. Det var väll en jädrans tur att du fick ur "skiten "i tid( där kunde du ha fått byta namn haha) Ja, vissa saker skall bara "fackkvinnor" utföra.( Vem är jag att dömma, har själv gjort en liknande tabbe, sriver om det till dig senare).

Ha det så bra och ha mycket kul med "gänget"./Suss

2009-07-05 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0