Dålig dag

Jag har ingen bra dag idag. Det är en sån dag då jag vill skrika åt allt och bara lägga mig under täcket och gråta. Allt är skit helt enkelt.. Ja det är väl den tiden i månaden och sen känns det som allt går emot mig.. Tur jag är ledig idag så jag slipper utsätta någon pensionär för mitt humör ha ha. Jag borde ha en sån där tröja som jag hade när jag var liten som det stod: Idag är jag farlig på ha ha

Igår var det rena cirkusen på jobbet. Jag lider med dom stackars få ordinarie som är tillbaka.. Dels har dom varit borta i 4 veckor och så ska dom komma in i allt och sen ska dom ta hand om ruljansen så allt funkar. Och igår hade inte datorerna funkat och allt va det va.. Fick i alla fall höra: Det är skönt med vana vikarier som vet hur det funkar, som man inte behöver tala om vad dom ska göra. Sånt värmer faktiskt :). Och får jag säga det själv så har jag kommit in i allt bra och jag vågar ta mer egna initiativ än vad jag någonsin vågat förut. Trist att jag snart slutar..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det finns sådanna dagar oxå. Men du vet, det är en ny dag imorgon, med nya nitlotter och nya vinster. "Spotta" i nävarna och ta nya tag! Ja, även vikarier blir vana vikarier och det känns alltid bra. / Suss

2009-07-22 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0