Diggiloo i Sundbyholm 26/7

Jag har ju lovat att blogga om Diggiloo så kanske bäst jag gör det innan jag ger mig in på att berätta om äventyret igår..

Ja i söndag var ju jag, Folke och Yvonne i Sundbyholm och kollade på Diggiloo. Det började med att Carro och dom hämtade mig här vid halv 6. Sen åkte vi utåt.. Då va vädret sådär och värre blev det..


Scenen innan dom började


Lasse Holm drog igång alltihop


Atristerna, dock bakifrån ha ha


Ola :)


Niklas Strömstedt
















Brolle är så jäkla bra:)


Molly va gästartisten i Sundbyholm


Mojje är så jäkla bra :)
















Thomas Pettersson är så jäkla rolig :) Fan va vi skrattade åt honom under kvällen ;)


Så va det slut på en fantastisk rolig kväll :)

Tack Carro, Folke och Yvonne för att jag fick följa med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0