Hemma igen

Landat i verkligeheten igen och ja det är rätt jobbigt.. Det känns jätte tomt nu.. Jag vet inte om det är för att jag hade sett fram mot den här helgen, hoppats att den skulle bli av och så blev den så jävla underbar som jag hade hoppats på! Och nu är det bara över.. Jobbigt är det i alla fall, men det är ju bara en vecka kvar till nästa gång ;).

Har jobbat idag med, men det gick faktiskt bra. Både idag och igår. Trots att jag är så jäkla trött som jag är. Blir nog tidigt i säng idag med..

Måste ju bara skriva att jag är imponerad av SJ. Båda till Skåne och hem så va tågen i tid. Det tror jag aldrig har hänt mig förut ;). Bra jobbat!

Håller förresten på med bilderna så förhoppningsvis orkar jag lägga upp lite här under kvällen.. Håller på med bilddagboken just nu..

Kommentarer
Postat av: Susanne

En vecka? Vart bär det hän då??

Underbart är kort, men juvligt. Ta nya kämpatag med våra små" juvliga,tjatiga dement sega personer. Som låter som ett hack i CD:n. Kom och hjälp, kom och hjälp, kom och hjälp. Men dom är för goaaa./Suss

2009-07-07 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0