Hopplöst

Va alla männsikor som jag träffat runt Scotts är goa :) Vill bara att ni ska veta hur underbara ni är :) Ni muntrar verkligen upp. Jag hade en tung dag igår men idag är det mkt bättre. Dagen blev sämre på kvällen då det blev tjafs och jag va verkligen jätte ledsen och ville bara ge upp allt och dra härifrån. Jag kände verkligen så, men idag är det som sagt bättre. Jag vill bara att alla ska kunna umgås och inte va sura på varann, men jag har insett att d inte går. Det kändes igår att hur jag än gör så blir det fel från någons vinkel så jag försökte hålla mig utanför, men det gick ju sådär.. Ibland ska jag nog sluta vara så mån om alla.. Alla kan inte älska alla, så är d bara och det är ingen idé att jag försöker.. Men ibland blir jag bara så less.. Igår va det så.. Men nu har jag skrivit av mig så nu känns det bättre :)

Nu är Carro här, sitter bredvid mig med sin dator ;). Vi har lagat mat, vilket tog en evighet som vanligt när jag och Carro ska göra nåt. Jag förstår inte ha ha. Det händer alltid så sjuka saker när vi umgås ;)

Men nu är jag trött och ska sova.. Bloggar mer en annan gång.. Det lär ju inte bli imorrn ha ha.. Den dan är fullspäckad och jag är ledsen över att jag måste jobba och inte kan gå med på Parken Zoo på dan, men sånt är livet..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Gulle er. Lycka till imorgon kväll med Scotts!/Suss

2009-07-23 @ 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0