Info till Suss

Suss verkar inte riktigt hängt med om det här med Örebro och för henne och alla ni andra som kanske är nya här så kan jag berätta att jag fått ett vikariat på en förskola i Örebro. Jag börjar 3 augusti och jag ser fram mot det här jätte mycket. Ska bli riktigt spännande. Ny stad och nytt arbete, älskar utmaningar så det ska bli riktigt skoj. Tror jag ska trivas nåt enormt oxå. Har kännts bra när jag har varit där och hälsat på i alla fall.
Så bara 2 veckor kvar på mitt sommarjobb, känns lite konstigt det. Sa hej då till massa idag som går på semester och som jag kanske aldrig mer ser. Man vet ju inte vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Annika

jag ser också fram emot det :) Sen kommer du ju att jobba nära mej :)Örebro är ingen dum stad så jag tror du kommer att trivas.. :)

2009-07-14 @ 20:59:11
Postat av: Susanne

Tänk på att jag är lite äldre haha (inte en dag över 25, ljug). Våra hjärn celler jobbar trögare och behåller inte info så länge. /Suss

2009-07-14 @ 21:23:00
Postat av: AnnaE

Lycka till med det nya jobbet!!

2009-07-15 @ 16:00:58
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0