Lediga dagen

Det är lite dålig uppdatering här idag trots att jag har en ledig dag. Jag sov hyfsatt länge, då jag verkligen behövde det.. Sen bjöd jag in mig själv till Mimmi ha ha. Som tur är hade hon inget emot lite sällskap ha ha. Innan jag gick dit så gick jag till stationen och hämtade ut tågbiljetterna jag bokade igår. Dels tills imorrn och dels då vi ska på äventyr till Stockholm, vi ska på sommarkrysset. Så alla Scotts-fans, ni slipper oss inte på TV då ;). Så köpte jag pendlarkort oxå, så nu har jag det oxå :).
Sen efter det så gick jag hem till Mimmi och satt där och tjôtade i några timmar innan det var dags att gå hem och ta tag i tvätten. Den är jag klar med nu och nu lagar jag mat. Ska prova kläder inför imorrn och packa lite innan jag går och lägger mig. Allt måste ju liksom va klart innan jobbet imorrn, för när jag kommer hem imorrn är Carro här och då ska jag bara byta om och sen drar vi iväg på nya äventyr :).

Nä dags för mat.. Jag mår förövrigt mkt bättre idag :).

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Heej Icka! Va skönt att höra att du mår bättre idag!

Ha det så kul imorgon! Kram Anna

2009-07-28 @ 21:48:53
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0