Seg dag

Ännu en ny dag. Jag kände inte riktigt för att gå upp idag och då hade jag ändå sovmorgon. Känns jätte konstigt att börja halv ett.. Det förstör liksom hela dan, tur att jag är ledig imorrn.. Har i alla fall fixat matlåda nu ha ha.. Så nu ska jag väl bara slappa fram tills det är dags att åka till jobbet.. Hade jag inte trivts så bra så hade det varit jobbigt, men jag trivs sjukt bra och det känns jobbigt att det bara är den här veckan och nästa kvar. Fattar inte hur fort den här sommaren har sprungit iväg.. Som vanligt nu förtiden känns det som, tiden bara springer iväg..

Imorgon måste jag återigen städa den här jäkla lägenheten ha ha.. Jag ska ju ha folk här i helgen och det är det ju bra om lägenheten ser någorlunda representabel ut ha ha.. Tänkte försöka ta mig ner till stan imorrn oxå..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha det bra på jobbet idag! Du slipper ju alla blöta duchar, när du börjar vid denna tiden. Alltid något bra eller hur??? /Suss

2009-07-21 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0