Snart iväg

Nu är jag nästan färdigpackad, det sista packar jag ner imorrn innan jag åker. Ska bli så jävla skönt att komma iväg.. Nu känns allt så jäkla bra så det finns inte :) Skönt när det känns så. Har äntligen städat lite här.. Känns skönt det oxå :)
Har jobbat sista dagen på 5 dagar nu då, nästa gång är på måndag. Känns skönt med lite semester.. Det behöver jag innan allvaret drar igång. Det är inte länge kvar innan jag börjar jobba i Örebro :).

Men om jag inte skriver nåt innan jag åker så får alla ha det så bra så hörs vi väl på fredag när jag kommer hem. Eller lördag är nog mer troligt förresten ;).

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jobba i Örebro???? Känns som om jag behöver någon slags info utfyllnad här!!

Ha det trevligt i Malung Icka. Keep dancing, girls!!/Suss

2009-07-14 @ 17:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0