Torsdagen i Malung

Torsdagen:

Vi vaknade i husbilen runt 10. Gick upp och duschade och sen blev det bråttom när vi fick klart för oss att Larz-Kristerz skulle börja spela klockan 14.00 i Grönlandsparken. Så jag och Carro drog oss dit och hittade bra platser på en liten dansbana bredvid scenen.


När vi kom dit så spelade Kingen


Carro i Grönlandsparken :)


Sen kom mini Larz-Kristerz. Så jäkla söta. Bäst va när Micke kom ut och spelade trummor med dom ;)


Sen kom riktiga Larz-Kristerz ;)


Stefan sprang ut i publikhavet :)

Sen när L-K hade spelat klart så gick vi till andra sidan av scenen för vi skulle ju hitta Anna som har LarzKristerzFanzone. Vi hittade henne och sen hejade Micke på oss, ja mest på Carro till Annas förtret ha ha. Sen blev det pizza och jag trodde aldrig jag skulle få min mat ha ha. Sen strögade vi runt ett bra tag.. Varv i rondellen och sådär ;). Sen till husbilen för att byta om. Men jag designade en skylt först ha ha och sen skulle det drickas vin oxå men vi blev klara till slut ha ha.


Anna åt banan och drack vin i plast kaffemugg ha ha


Men vad gör det försynta barnet?? ;)

Så kom vi iväg till Orrskogen och där flummade vi väl runt ett tag. Carro och Anna köpte L-K linnen av söta Malin. Pratade en stund med henne, riktigt trevlig :).


Carro och Anna :)


Jag fastnade visst oxå på kort, lägg märke till min snygga knapp ;)


Larz-Kristerz soundcheckade och Anna och Carro va framme och tog lite kort :)

Det var Drifters som började spela på bana 2.. Erika, sångerskan är så härlig :)

Sen passade jag på att kolla lite på Barbados. Blev inte så mkt av det den kvällen då det blev L-K för hela slanten :)


Björn :)


Peter :)


Håkan :)


Wictor :)


Och så Lager :)

Efter den lilla utflykten så hängde jag med med Carro och Anna inne hos L-K. Jag hade hur jäkla kul som helst för den där slusk orkestern är ju inte kloka nånstans. Våran snygga WHOPPAA! skylt gjorde ju succé under kvällen :) Den fick komma upp på scenen en sväng.. Men Stefan vart inte helt förtjust i baksidan.. "Hottentott Scotts" och så sa han åt Carro att gå hem och lägga sig och borsta tänderna. Sen bad dom ursäkt till Scotts ha ha. Ja hel sjukt ha ha..
Men det roligaste av allt va ju ändå när Anna va försvunnen och jag och Carro stod och skämtade om att hon gått till busken med en viss trummis men så dök han upp på scen och vi bara: Jaha inte det och 2 sekunder senare så dyker Anna upp på scenen, vi bröt ihop av garv! Det va så jävla klockrent ;)


Erika och Peter :)


Carros man.. Hmm jag menar Stefan ;)


Micke :)


Far och son Korsmoe


Ernst Günter tyckte Stefan han såg ut som ;)
















Morgan kan han ;)


Söta tjejer :)





































Bilderna från vänster:
Anna, Peter och Carro
Peter skriver på Carros rygg (resultatet kommer längre ner)
Micke och Carro
Stefan och Carro med WHOPPAA! skylten
Stefan och Carro med "Hottentott Scotts"

Som ni ser så är d nån som har skrivit på ScottsFanzone sidan oxå, d va Micke som först inte ville skriva på nån annan sida. Så han skrev Love Henke och ett hjärta ha ha.. Sen skrev Stefan: Ja me..


Så här blev Carros rygg efter att L-K fått för sig att hon va ett vandrande klotteplank ;)

Jag va hos Mimmi, Tess och Mia och fick mig lite Barbados grejer, så trevligt så ;)


Drifters är ett rolig band ha ha. Erika i Larz-Kristerz klänning och dom andra va utklädda till tjejer med peruk och så stod d Carina på dom ;)

Sen gav jag och Carro upp att stå kvar inne hos L-K och gick och jagade Barbados som slutade mkt tidigare än L-K och Drifters. Vi fick oss kort med Björn :)



Sen efter det så gick vi och satte oss bakom tältet där Malin stod och sålde L-K grejer. Vi satt där och pratade en stund och så kom Anna och joinade oss oxå :). Sen skulle vi gå utåt och då stod Morgan i tältet där så vi sa hej och tack. Så stod det några vakter bredvid och dom bara: "Inte ska ni tacka, ni har ju betalat". Så då säger Morgan: "Nej så det är väl vi som ska säga förlåt". Ja d va så jäkla kul :)

Det va en helt fantastisk kväll! Så jäkla kul! Tack alla. Framförallt Carro och Anna som va bästa sällskapet. Sen L-K som kan få vem som helst glad. Helt jäkla galna!

Avslutar med bilder på den oslagbara skylten:




Kommentarer
Postat av: carro

HAHA... Ja då det ska jag allt ha :)

Ska du hitta på något kul?

Kram

2009-07-18 @ 17:28:45
URL: http://cada.blogg.se/
Postat av: Susanne

WHOOPPAA!!!

Ser inte riktigt, men vad står det på " knappen"?

/Suss

2009-07-18 @ 17:31:10
Postat av: AnnaE

Ha ha ha!!!! fasiken va bra du har fått ihop det!!

ha ha!! jättebra!!!Kram!!Anna

2009-07-18 @ 19:58:34
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se
Postat av: CrimsonAnna

Jag håller med Stefan (Ring kvällstidningarna, jag håller med L-K) Peter liknar Ernst Günther

2009-07-18 @ 23:15:55
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Carro

Åsså när´Söta micke ahe hatten, Stefan; KOLLA! Sådär såg Elvis ut på... nå århundade som int ejag minns vad han sa xD

så sjukt bra skrivet om en sjukt rba kväll. tack o kram

2009-07-18 @ 23:56:37
URL: http://www.CarrosFoto.se
Postat av: carro

Det förstår jag :)

Måste ha vart skit kul !!

2009-07-19 @ 03:59:38
URL: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0