Alltid på väg igen

Då är det snart dags att dra iväg till GBG.. Jag tror att jag har fått med mig allt och har jag glömt nåt så tror jag inte att det är nåt viktigt. Jag kommer faktiskt hem på söndag igen, jag tror jag har glömt det och tror det är nästa söndag jag ska hem. Man skulle kunna tro det om man kollar på min packning, men Mimmi påstod att hon va värre ha ha. Det är tur Tess har en kombi säger jag bara ha ha.

Nu säger jag tack och hej för denna gång så kommer nästa uppdatering på söndag :)
Ha en riktigt bra helg gott folk :)

Skulle va kul om alla som läser lägger en liten kommentar.. Ser ju att det är en hel del ;)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kör försiktigt tjejer. Akta er för solen och alla snygga killar( speciellt 4:a stycken). Hoppas du får en bra helg och mycket nya intryck. Kanske någon rolig episod du kan dela med dig om på söndag?

Ha det göööttt/Suss

2009-06-26 @ 09:55:01
Postat av: Annika

Sköt om er :) jag väntar på det där mms ikväll vet du:) och gärna nå tlite suspekt hihi du vet vad jag menar ;)

2009-06-26 @ 12:11:59
Postat av: CrimsonAnna

Ha det kul och akta dig för för mycket sol, alkohol och charmiga basister;)

2009-06-26 @ 13:30:42
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: CrimsonAnna

Ha det kul och akta dig för för mycket sol, alkohol och charmiga basister;)

2009-06-26 @ 13:30:50
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: anne-marie olsson

Just det tjejer kör försiktigt och ha det så gött med dom fyra snyggingarna från Lidköping och dess närhet. Hoppas på nya fina foton från Göteborg.

Ha't gööt i helgen. Kram Anne-Marie

2009-06-26 @ 16:29:50
Postat av: AnnaE

heej!Hoppas ni får det kul i götet!!

Kram AnnaE

2009-06-27 @ 20:39:05
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se
Postat av: Nilla

Väntar med spänning på en rapport om hur det var i Gbg. Kommer ni till Ekebo och Kristianstad i helgen?

Kram

Nilla

2009-06-28 @ 14:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0